IV. KORIZMENI TJEDAN – NEDJELJA
04. KOR – ČETVRTA KORIZMENA NEDJELJA
VEČERNJA MOLITVA
“Što koristi braćo moja, ako tko rekne da ima vjeru, a djela nema? može li ga vjera spasiti? Vjera, ako nema djela, mrtva je u sebi. Pokaži mi svoju vjeru bez djela, a ja ću tebi djelima pokazati svoju vjeru…” (Jak 2, 14, 17, 18b )
Oče, dan je prošao i noć je stigla. Molim te, pošalji mi svjetlo svojega Duha, da u tvojem svjetlu mognem svjesno provesti ove trenutke koje želim posvetiti tebi i sebi!
Oče, smiri moje srce kao što se srce djeteta smiruje u krilu očevu! Daruj mi mirnu noć, Gospodine! Amen.
(Ako ne stigneš moliti iz molitvenika, izmoli: Oče naš, Anđele čuvaru ili koju od dragih molitvi. Na početku i na kraju molitve se prekriži! Zahvali se Bogu za današnji dan.)
✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞



0 thoughts on “04. KOR – NEDJELJA – VEČERNJA MOLITVA


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

KRUNICA SV MIHAELA

Explaining the Faith - St. Faustina: Her Life and Spirituality