STRAH Imamo li se razloga bojati?



















Sveti, jaki, besmrtni Bože, Tebi hvalospjev, poklon, i slava! Tvojom snagom odričem se nepovjerenja i prigovaranja Tebi. U Tvoje ime odričem se Sotone, svih njegovih djela, njegove oholosti i njegove zamamljivosti. Vjerujem u Tebe, Trojedinoga Boga: Oca, Sina i Duha Svetoga. Abba, Oče, u Tvoje ruke stavljam svoj život: svu svoju krivnju i tjeskobu, svoju prošlost, svoju sadašnjost, današnji dan, sve koji su mi blizu, sve za koje snosim odgovornost… Crkvu i cijeli svijet. Darujem ti svoju budućnost, a već sada i svoju smrt. U svemu neka se vrši ne moja, nego Tvoja volja. Gospodine Isuse Kriste, prihvaćam Tvoju živu prisutnost u meni. Ti si moj Gospodar, moj Otkupitelj, moj Brat i moj Bog. Više ne živim ja, nego Ti Kriste, živiš u meni. Daruj mi pozorno i poslušno srce. Daruj mi ponizno, čisto, odvažno i mudro srce, srce koje ljubi. Učini srce moje po Tvorne srcu, i unatoč mnogim mojim grijesima i slabostima, vodi me do one svetosti što si je odvijeka za mene predvidio. Posvećujem sebe, svoju obitelj, svoje prijatelje i ljude koje volim tvojoj predragocjenoj Krvi, Tvojim presvetim ranama, Tvome probodenom Srcu. Duše Sveti, Ti dušo moje duše, sasvim se povjeravam Tvome vodstvu. Obnovi i produbi u meni milost Božjeg posinjenja i misionarskog poslanja koju sam primio po svetim sakramentima (krštenja, potvrde, ženidbe, svetog reda) i razvij u meni sve darove i plodove Duha Svetoga koji su mi potrebni da mogu s Isusom vršiti Očeva djela u Crkvi i u svijetu.
Sveta Marijo, Majko Božja,  Ti Majko svih vjernika i Kraljice mira,  posvećujem sebe i sve ljude Tvome neokaljanom Srcu. Sveti anđele čuvaru, sveti arkanđeli Gabrijele, Mihaele i Rafaele, vi nebeske čete i svi sveci, vi zaštitnici mojega života i moje duše, izbavite me od svakoga zla i vodite me na putu svetoga Evanđelja, da se istrošim za spasenje svoje braće.  Milostivi i dobrostivi Bože, daj da svaki kucaj moga srca i svaki moj dah bude poklon, hvalospjev, zahvala i znak ljubavi prema Tebi. Amen.  Gospodine moj i Bože moj, uzmi sve od mene – što me rastavlja od Tebe. Gospodine moj i Bože moj, sve mi podaj – što me požuruje k Tebi. Gospodine moj i Bože moj, uzmi me meni – i daj me sasvim u posjed Tebi.
sveti brat Klaus,  XV. st.
  1. Amen https://www.facebook.com/sisackabiskupija/videos/2049548941740041/
    SRCU MARIJINU ZA OBRAĆENJE GREŠNIKA
    ______________________________________
    O preblaga Marijo, utočište grešnika zbog boli tvoga Srca puna milosrđa i zbog smrti tvoga ljubljenoga Sina Isusa molim te izmoli svim grešnicima svijeta milost iskrenog obraćenja, pogotovu onima koji lošim primjerom i krivim naukama druge navode na grijeh. Srce Marijino puno sućiti pomozi grešnicima.
    _____
    (Iz molitvenika Srce Marijino od p. Hattlera)
    Gospina poruka preko Mirjane, 02.03.2018. :
    “Draga djeco, velika je djela u meni učinio Nebeski Otac kao što ih čini u svima onima koji Ga nježno ljube i vjerno i odano služe.
    Djeco moja, Nebeski Otac vas ljubi pa po njegovoj ljubavi ja sam tu s vama.
    Govorim vam, zašto ne želite vidjeti znakove?
    Uz njega je sve lakše i bol življena s njim je lakša jer postoji vjera.
    Vjera pomaže u boli, a bol bez vjere vodi u očaj.
    Bol življena i Bogu prinesena, uzdiže.
    Pa zar nije moj Sin po svojoj bolnoj žrtvi otkupio svijet?
    Ja sam kao njegova majka bila s Njim u boli i patnji kao što sam sa svima vama.
    Djeco moja, s vama sam u životu, u boli, u patnji, u radosti i ljubavi.
    Zato imajte nadu.
    Nada čini da se shvati da je tu život.
    Djeco moja, ja vam govorim, moj glas govori vašoj duši, moje srce govori vašem srcu.
    Apostoli moje ljubavi, o koliko vas moje majčinsko srce ljubi.
    Kolikim vas mnogim stvarima želim naučiti.
    Koliko moje majčinsko srce želi da ste potpuni, a to možete biti samo kada u vama budu ujedinjeni duša, tijelo i ljubav.
    Molim vas, kao svoju djecu, mnogo molite za crkvu i za njene službenike, vaše pastire, da Crkva bude onakva kakvu je moj Sin želi, bistra kao izvorska voda i puna ljubavi!
    Hvala vam!”
    LODE A MARIA
    3 marzo – Mistero di Maria
    O Madre mia Maria!
    O benedetta fra tutte le donne, io ho una calda confidenza in Te, percio’ come il prodigo della parabola, io mi getto nelle tue braccia, io mi rifugio nel tuo cuore a piangere la mia miseria e i miei peccati, a cercar il tuo materno soccorso.
    Non mi rigettare dal tuo cospetto, o Vergine tenerissima, ma soccorrimi perche’ spero di ottenere tutto dal tuo materno Cuore Immacolato. Dammi la grazia e la forza, la virtu’ e la vita, la luce e la pace, la misericordia e il perdono, la purezza e la gloria del paradiso, o dolcissima Santa Maria.
    https://www.youtube.com/watch?v=SgvT0IBfK9Y

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

KRUNICA SV MIHAELA

Explaining the Faith - St. Faustina: Her Life and Spirituality