Bože moj, Bože moj, zašto si me ostavio?

Nalazim se, Isuse, podno tvoga križa.
Klanjam Ti se!
Klanjam se tvojoj ljubavi!
Klanjam se tvojoj boli!
Klanjam se, Isuse, tvojoj odanosti volji Očevoj!
Tvojem hodu pod križem do kraja!
Klanjam se, Isuse, tvojoj ustrajnosti kojom si htio djelo spasenja dovesti do kraja i umrijeti na drvetu križa.
Promatram, Isuse, tvoje izmučeno tijelo.
Oprosti mi, kad ostajem hladan gledajući raspelo,
ravnodušan na izvještaj o tvojoj muci i smrti.
Želim Te vidjeti Isuse!
Vidjeti tvoje izmučeno tijelo!
Tvoju trnjem okrunjenu glavu!
Tvoje probodene ruke i noge!
Tvoje otvoreno srce!
Želim vidjeti izmučeno tijelo i prolivenu krv!
Za mene!
Za nas sve!
Za sve ljude svijeta.
Želim, Isuse, podno tvoga križa osjetiti snagu tvoje ljubavi! Tebi šaptati riječi sućuti, zahvalnosti i ljubavi!
Oprosti!
Podno tvoga križa nisam bez krivnje! Jer sam i sam utkan u grijeh svijeta što ga ti otkupljuješ svojom smrću!
Oprosti, Isuse, što te ne ljubim dovoljno! Amen.
fra Zvjezdan Linić 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

KRUNICA SV MIHAELA

Explaining the Faith - St. Faustina: Her Life and Spirituality