Nikolinas inlägg

Nikolina Katić

21 min  · 

31. kolovoza - Gospa od Suza

Molitva Gospi od Suza

Gospo od suza, trebamo te.

Trebamo SVJETLOST koja sjaji iz tvojih očiju,

UTJEHU koja zrači iz tvog srca,

MIR kojega si Kraljica.

Puni pouzdanja povjeravamo ti svoje potrebe,

Svoje boli da ih ublažiš,

Svoja tijela da ih ozdraviš,

Svoja srca da ih obratiš, svoje duše da ih upraviš k spasenju.

Tvojim svetim suzama Isus ništa ne odbija.

Ti si moćna posrednica milosti.

Udostoj se, dobra Majko,ujediniti svoje suze s našima, da nam tvoj božanski Sin udijeli milost za koju te žarko molimo.

Majko ljubavi, dobra i milostiva,

Usliši nas, smiluj nam se.

Amen.


https://www.haber.ba/showbiz/film-i-tv/827348-maja-marinkovic-nekad-i-sad-usla-u-zadrugu-a-zbog-plasticnih-operacija-kao-da-je-rijec-o-drugoj-osobi


vidi koliko OPERACIJA pocinila

www.haber.ba


ja nebi takvu op dezigno cerku bi ti ? srbijanke su sve op mlade ZASTO ?

 bome sve su srbijanke i bosanke operirane barbieoperacija ni to lipo niti natura mi svedanke nismo takve mi hrvatice svedanke JA SAM NATURA EKO

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

KRUNICA SV MIHAELA

Explaining the Faith - St. Faustina: Her Life and Spirituality