https://www.svtplay.se/video/8MVEX24/i-skuggan-av-ett-mord/4-jag-forandrades-nar-min-dotter-blev-knivhuggen


pogledaj da bi returna KRISTU doktor tata je mora izgubiti najmladu cerku ima jos 1  i dva sina totale 4 djece


on je doktor lijecnik finac i je ozenjen ide sa obitelji na odmor kada dode doma ide cerka reci si bff muslimanskom momku da ona ga vise ne voli on uzme noz i je gurne je ubije i posle ide se ubiti sam


to je strasna istinita svjedocenja


od finske obitelji mislim cerka je najmlada kako kapiran od filma


jako zalostan istinit ali ima i utjehe kapis ga kada sam si izgubila nekoga dragoga ne u ubistvu ali znas 


help to selbhelp in pain and sorrow/  kada sama si nekoga izgubila dragoga ali ne na takvi nacim nego zaspani dragi stari i bolestnoga tatu


Nikolina Katić


TUŽNA GOSPE 💧💧💧, GOSPE KOJA PLAČEŠ ZA MENE !

OPROSTI MI SVE MOJE SLABOSTI 💧👏, 

JA SAM LIST🍃 NARASTAO NA STABLU SLABIH KORJENA , OTRGNUTA OD  GRANE VEĆ U MAJČINOJ UTROBI , GORKE SUZE MOJE MAJKE BILE SU MOJE PRVO MLIJEKO S KOJIM ME JE ZADOJILA ...

SAD SAM STARA I DALJE LEPRŠAM ,OTRGNUTA , VJETAR ME BACA NA SVE STRANE , GORKE SUZE ISPLAKANE NISU MI OČISTILE💔💧 SRCE MOJE RANJENO DO SRŽI OD GORČINE ŽIVOTA  ....

ZATO , DRAGA GOSPE ❤️, MAJKO 🐑BOGA MOGA , KOJEM SE UTJEČEM 🐑👏KAKO ZNAM I UMJEM ...

MOLIM TE , DA SUZAMA SVOJIM BLAGOSLOVIŠ ME💧💧💧🤚 ,  MOJE MOLITVE , MOJ ŽIVOT DA OMILIM BOGU❤️🐑 , SUZE MOJE NEK ME OSLOBODE MOJE SLABOĆE I SVEGA  ŠTO ME U VIHORU NOSI I BACA NA DRAČU,  NEK  PADNEM NA PLODNO TLO ,  DA VENEM  U MILOSTI BOŽJOM✝️ ,MOJ ŽIVOT NEK IMA SMISLA  , JA,  OTRGNUT LIST 🍃PADNE U💧 SUZU TVOJU  , ZALJEVAM 💧SE MILOŠĆU OCA I SINA I DUHA SVETOGA , IZ OKA TVOGA !

HVALA TI MAJKO 🌹💔💧💧💧SUZA I  BOLI,

  ZA ME NEPOPRAVLJIVU 🥲KOJA VJERUJEM PO MILOSRDNOM❤️🤚 SRCU TVOM BIT ĆU LIST🍃 KOJI ĆEŠ TI UZETI U SVOJE 💔🍃SRCE I NJEGOVATI 🕊️KAO NAJMILIJE SVOJE .

Tvoje dijete

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

KRUNICA SV MIHAELA

Explaining the Faith - St. Faustina: Her Life and Spirituality