14:16

Du har skickat






Srijeda, 31. 07. 2024. Sv. Ignacije Lojolski, prezbiter Spomendan ČITANJA: od dana: Jr 15,10.16-21; Ps 59,2-5a.10-11.17-18; Mt 13,44-46 BOJA LITURGIJSKOG RUHA: bijela IMENDANI: Ignacije Lojolski, Vatroslav, Ognjen; Dionizije, Tertulijan, Helena Prvo čitanje: Jr 15, 10.16-21 Zašto je bol moja bez prebola? Ako se vratiš, opet ćeš mi služiti. Čitanje Knjige proroka Jeremije Jao meni, majko, što si me rodila, da svađam se i prepirem sa svom zemljom. Nikom ne uzajmih, ni od koga zajma ne uzeh, a ipak svi me proklinju. Kad mi dođoše riječi tvoje, ja sam ih gutao: riječi tvoje ushitiše i obradovaše srce moje. Jer sam se tvojim zvao imenom, Gospodine, Bože nad Vojskama. Nikad sjedio nisam u društvu veseljaka da se razveselim. Pod težinom ruke tvoje samotan živim, jer ti me jarošću prože. Zašto je bol moja bez prebola? Zašto je rana moja neiscjeljiva i nikako da zaraste? Ah! Hoćeš li meni biti kao potok nestalan, vodama nepostojan? Zato ovako govori Gospodin: Ako se vratiš, pustit ću te da mi opet služiš; ako odvojiš dragocjeno od bezvrijedna, bit ćeš usta moja. Oni će se okretati k tebi, al' ti se ne okreći k njima! Učinit ću od tebe za ovaj narod zid od mjedi, neosvojiv. Borit će se protiv tebe, al' te neće nadvladati jer ja sam s tobom, da te spasim i izbavim — riječ je Gospodnja. Izbavit ću te iz ruku zlikovaca i otkupiti iz ruku silnika. Riječ Gospodnja. Otpjevni psalam: Ps 59, 2-5a.10-11.17-18 Pripjev: Bog mi je sklonište u dan nevolje! Izbavi me od dušmana, Bože moj, zaštiti me od mojih protivnika! Izbavi me od bezakonikâ, od krvolokâ spasi me! Jer evo: dušu moju vrebaju, na me ustadoše silnici. Nema na meni krivnje, Gospodine, ni grijeha: bez moje krivnje na me nasrću. Jakosti moja, gledat ću na te, jer ti si, Bože, zaštita moja, Bog moj, milosrđe moje. Bog neka mi pohiti u susret, nek me razveseli nad dušmanima mojim! Ja ću opjevati silu tvoju i klicat ću jutrom milosrđu tvome, jer mi ti postade utočište, i sklonište u dan nevolje. Jakosti moja, tebi ću pjevati, jer ti si, Bože, zaštita moja, Bog moj, milosrđe moje. Evanđelje: Mt 13, 44-46 Proda sve što ima i kupi onu njivu. Čitanje svetog Evanđelja po Mateju U ono vrijeme: Reče Isus mnoštvu: »Kraljevstvo je nebesko kao kad je blago skriveno na njivi: čovjek ga pronađe, sakrije, sav radostan ode, proda sve što ima i kupi tu njivu.« »Nadalje, kraljevstvo je nebesko kao kad trgovac traga za lijepim biserjem: pronađe jedan dragocjeni biser, ode, rasproda sve što ima i kupi ga.« Riječ Gospodnja. Ova čitanja se prenose s hilp.hr Najčitanije Bogatstvo nije zabranjeno, ali oholost zbog njega jest. — Sv. Ivan Zlatousti (347. – 407.)

Naslovna - Živo vrelo - Hrvatski institut za liturgijski pastoral






Öppna


Du har skickat




HugotSeminarista

3 PRAYERS BY ST, IGNATIUS OF LOYOLA Today, we commemorate the memorial of St. Ignatius of Loyola, founder of the Jesuits, by reflecting on his profound prayers. Among his notable prayers are the Suscipe, Anima Christi and the Prayer for Generosity. These prayers not only showcase Ignatius' devotion to spirituality but also offer a powerful means for us to deepen our own relationship with God.
Facebook






Öppna


Du har skickat




Maria Angela Grow

Novena To the Holy Curè of Ars, St. Jean Marie Baptiste Vianney August 1 Day Two For Complete Trust in God. . V. Saint John Marie Baptist Vianney, O Holy Priest of Ars, . R. What confidence the people had in thy prayers! Thou couldst not leave thy old rectory or thy humble church without being surrounded by imploring souls, who appealed to thee as they would have appealed to Jesus Christ (head bow) Himself during His earthly life. And you, O good Saint, gave them hope by thy words, which were full of love for God. Thou, who had always counted entirely on the heart of God, I beg thee to obtain for me a deep filial trust in His providence. As the hope of divine goods fills my heart, give me courage and help me to always obey the Commandments of God. Holy Priest of Ars, I have confidence in thy intercession. . V. Pray for me during this novena especially for... (mention your request) . One Our Father, Hail Mary, and Glory Be . V. O St John Vianney, Patron of Priests, R. Pray for us and for Father (Name)
Facebook




Öppna

Du har skickat









Öppna

Du har skickat






GOD is greater than our worried hearts and knows more about us than we do ourselves. 1 John 3:20

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

KRUNICA SV MIHAELA

Explaining the Faith - St. Faustina: Her Life and Spirituality