Zajednica Dobri Pastir - Kako liječiti Brak i Obitelj? - Vlč. Dražen Rad...

Zajednica Dobri Pastir - Kako liječiti Brak i Obitelj? - Vlč. Dražen Rad...MOLITVA ZA OSLOBOĐENJE OD SOTONSKOG ROPSTVA


U ime Gospodina Isusa Krista, neka sve snage mraka, sotonskog ropstva i loših navika odstupe od mene. Ja sam Tvoj i otkupljen krvlju Isusa Krista. Nikakve mračne snage nemaju vlasti nada mnom. Ja pripadam Isusu Kristu. Zapovijedam zlom duhu bolesti, nesreće, zle kobi, da odstupe u ime Isusovo. Neka budu svezane pod Kristovim Križem i da se nikad više ne mogu vratiti.
Očisti me i sve što meni pripada sa svojom predragocjenom Krvlju Isusa Krista. Neka zagovor Blažene Djevice Marije i Tvojih svetih Petra i Pavla budu moje utočište i zaštita. Neka molitve svetaca, apostola, i mučenika budu sa mnom. Neka me Gospodin Isus Krist povede k vječnom životu i punini otkupljenja. Hvala Ti, Isuse! Slavim Te, Isuse!


Sjeme
15 min ·
(Mt 13,44-46)
Prije nekog vremena posjetio me jedan mladić od trideset ili nešto više godina, trebala mu je pomoć da razumije da li je njegova želja za posvećenim životom uistinu od Gospodina. Čim mi je izrazio svoju želju, upitao sam ga slijedeće: „Brate, što ćeš prodati, to jest što ostavljaš da bi kupio, to jest da bi slijedio Gospodina, dragocjeni biser?“ On će mi: „Ne razumijem smisao tvog pitanja“. Onda sam bolje objasnio: „Ostavljaš li zaručnicu ili neki siguran posao ili čak dobra da bi slijedio Gospodina?“ Odgovor: „Ništa od toga!“ A ja nadodam: „Veoma sumnjam da je tvoja želja poziv od Gospodina. Brate moj, Petar je, da bi išao za Gospodinom, malo pomalo morao ostaviti obiteljske afekte, mreže, barku i siguran posao na neodređeno vrijeme. Ne postaje se svećenikom da bi se imala neka uloga u Crkvi“. Mladić me je ostavio malo uznemiren. U svakom slučaju, mišljenja sam da zaduženi za razlikovanje poziva na posvećeni i svećenički život moraju uistinu biti osobe prosvijetljene Duhom Svetim kako bi se izbjeglo primanje i ređenje koristoljubivih ljudi u Crkvi. Obavezni smo ne stavljati dragocjeni biser svećenstva pred pse i svinje.
„Oče Lorenzo, odlučio sam slijediti Krista jer je život bez Njega prazan i besmislen. Zato želim pohađati tečaj kateheza za odrasle“. Kažem mu: „Dobro brate! Reci mi: što ostavljaš da bi zadobio život vječni?“ A on će mi: „Odlučio sam biti pošten u svom poslu. Želim biti liječnik da bih liječio bolesne, a ne samo zgrtao novac. Namjeravam i hoću dati Caru Carevo i Bogu Božje!“ „Dođi brate! Otkrio si dragocjeni biser. Gospodin će te obogatiti svojom vjernom ljubavlju. Budi ustrajan na putu vjere!“ Amen. Aleluja.
(O. Lorenzo Montecalvo od Družbe Otaca Božanskog Poziva)

u danasnjom evan pise da je dosa Mojsije nazad i da mu je lice svijetlilo kako danasnje otajstvo SVIJETLA zato ki mu je uslisija BOG molitve koje preda Ova molitva na izvanredan način izražava srž ignacijevske duhovnosti koja se sastoji u oslobađanju duše od nutarnje i vanjske navezanosti kako bi bila spremna za kreativni rast u Isusu Kristu i u slobodi prihvatiti Božji plan. Onaj tko je postigao nutarnju slobodu, tko je pročistio svoju afektivnost, njegov bi odgovor Bogu trebao biti velikodušan i nesebičan.
Uzmi, Gospodine, i primi svu moju slobodu, moju pamet, moj razum i svu moju volju, sve što imam i što posjedujem; ti si mi to dao, tebi, Gospodine, sve vraćam; sve je tvoje, raspolaži sa svime po svojoj volji; daj mi samo svoju ljubav i milost i to mi je dosta.
Suscipe, Domine, universam meam libertatem. Accipe memoriam, intellectum, atque voluntatem omnem. Quidquid habeo vel possideo mihi largitus es; id tibi totum restituo, ac tuae prorsus voluntati trado gubernandum. Amorem tui solum cum gratia tua mihi dones, et dives sum satis, nec aliud quidquam ultra posco.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

KRUNICA SV MIHAELA

Explaining the Faith - St. Faustina: Her Life and Spirituality